Okey sumpah pagi tadi aku bangun lambat. Lagi 10 minit nak pukul 7 en
Then bangun bangun kelang kabut mandi semua then pergi sekolah terus en
Selamat tak lambat lagi en, haha
Sekolah tak blajar sangat harini cause reslut spm keluar kan, haha
Org lain dapat result aku yg sibuk sibuk en haha
then after rehat mmg tak masuk class l kan
duduk dekat kantin lepak borak dengan my mummy jenn and aunt qin
hihi then arounf 11++ alep datang terus naik dewan en
haha dia turun turun je buat muka terus pergi kantin
then dia panggil, cakap tak dapat ambik result cause buku teks tak pulang lagi last year, haha
bengong punya pelatt, bukan nak hantar buku teks --'
Then lepak lepak tgk dorg semua senyum je en dapat A
*btw congrat to am, ejad, eyin, iwan and semua yg dapat A :)
back to topic, haha then balik sekolah mandi semua
Around 7 call ajiem ajak teman beli teddy bear for my cousin en,
dia asal aku ajak je dia on en haha, call jenn dia suruh dtg awwal dia lepak dgn azad 
So aku pergi la jusco dulu dengan ajiem en,
dah beli teddy bear pg la kfc nak beli makanan mama
dkat kfc tu tbe tbe boleh pulak nmpk my EX BESTF kerja situ
and i was like WHATTHEE mann, sumpah tak suka gila babengg that time
dia pun dah usha lain en SHITTO! 
err then balik hantar makanan and teddy bear dkat rumah and keluar balik pergi awwal
jumpa mummy jen saya dgn azad dia hihi,
tak sampai 10 mint alep dtg ambk saya*cehcehh dia mintak izin mummy jen dulu haha
then gerak la dgn dia pergi kdai abe beli makanan abah,
then balik hantar makanan and gerak balik pergi said ali
mama call cakap salah beli makanan haha,
then lepak jap dkt said ali,
then ajak alep gerak sian abah lapar en,
then gerak pergi kedai abe beli makanan abah and terus balik rumah :)


p/s malas tulis dahh haha



Farah Nabila Nasir :)